Jumaat, 29 April 2011

Siaran Langsung Perkahwinan Diraja William-Kate Middleton



Biarpun siaran langsung perkahwinan diraja ini
dikatakan bermula 3.30 petang hingga 8.30 malam di NTV7
namun sebelum waktu itu
pelbagai  siaran dokumentari ditayang
sejak perkahwinan moyang, nenek, ibu
hingga musim indah percintaan mereka

meriah sambutan di mana-mana
memang wajar rakyat jelata ikut bahagia
menyambut bakal permaisuri hati William
dan aku pula menjamu mata
ketika rehat perlu kugamit
Namun, bila acaranya terlalu panjang
cerita yang sama jua diulang tayang
lalunya
TV7 telah MENONTON aku dengan jayanya

Usah tanya apa yang jadi dengan mereka
pastinya JADI berkahwin
Errrrr…ketahuilah bukan Kate sahaja simpan impian
kahwin William
aku juga
Ohhhhhh aku tengah menderita ni
aku tengah kecewa ni
Jommmm makan roti John di restoren Syarifah!

4 ulasan:

AshaNazal berkata...

nak ikut...hehehe

Unknown berkata...

alahai kecewa... sabo je la.. bukan jodoh awak le tu... hahaha

anyss berkata...

n.asha: Selamat datang...jom kita pi makan roti john

anyss berkata...

Banjamin: hu hu hu putera Harry masih ada kan hu hu hu